خدمات قابل ارائه توسط واحد فروش و بازاریابی
ü مدیریت فروش پروژه های ساختمانی (انواع کاربری ها اعم از مسکونی، تجاری، اداری و ...)
ü شناسایی، ارزیابی و تحلیل عوامل محیطی بازاریابی و فروش به صورت خاص برای هر پروژه
ü شناسایی و تحلیل فرصت های بازار بصورت عام
ü تحلیل بخش های بازار، انتخاب بازارهای هدف و مهندسی فرآیند جذب مشتریان
ü تعیین و تدوین استراتژی های بازاریابی و فروش بصورت تخصصی و حرفه ای برای هر پروژه (مشتمل بر تعیین فرصتها و تهدیدها، ترکیب آمیخته بازاریابی و فروش مناسب و ...)
ü آموزش نیروی انسانی متخصص در حوزه بازاریابی و فروش
ü کنترل و ارزیابی منابع های بازاریابی
ü طراحی ساختار و فرایندهای بازاریابی و فروش
ü ارزیابی جامع برنامه ها و فرایندهای بازاریابی و فروش جاری شده و یا در حال اجرا و ارائه گزارش تخصصی بازخورد به صاحبان برنامه ها و فرآیندها مذکور.
ü اندازه گیری تصویر ذهنی مشتریان و طراحی و تدوین پرسشنامه های مربوطه
ü ارائه خدمات مرتبط با قراردادها
ü برگزاری مجامع عمومی مجتمع ها و انتخاب هیأت مدیره منتخب مالکین
ü معرفی و ارائه مشاوره جهت خرید واحدهای ساختمانی (مسکونی – تجاری – اداری)
ü مشاوره در جهت تأمین مالی بمنظور خرید /پیش خرید واحدهای ساختمان