دوازدهمین جلسه کمیته معماری برگزار شد

در دوازدهمین جلسه کمیته معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، چهار طرح پیشنهادی شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن تهران و جنوب مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن؛ این جلسه نیز با حضور ظهیری (مدیر عامل)، مروج (معاون توسعه فناوری و ساخت)، شفیعی (مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن) و چند تن از کارشناسان معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه مهندس سیدجواد میرحسینی، مهندس پورکرامتی و مهندس فرجام از برجسته‌ترین معماران کشور و کارشناسان معماری شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن روز دوشنبه 29 بهمن ماه در دفتر جلسات مدیر عامل برگزار شد.

دوازدهمین جلسه کمیته معماری 29 بهمن 97

در این جلسه با توجه به این‌که هر چهار طرح مورد بررسی توسط شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن طراحی و ارائه گردیده بود، شفیعی مدیر عامل این شرکت نیز جهت توضیحات تکمیلی طرح‌ها در این کمیته حاضر بود.

بررسی طرح‌ پیشنهادی  شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران

جلسه با بررسی دو طرح‌ پیشنهادی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن تهران، «مجتمع مسکونی بنفشه» و «مرکز شهر اندیشه» کار خود را آغاز کرد. که شاه حیدری، مدیر عامل این شرکت به همراه منتی معاون فنی و اجرایی جهت بررسی طرح‌های ارائه شده به کمیته در جلسه حاضر بودند. پس از ارائه نظرات کارشناسی اعضای کمیته و طراح پروژه، مقرر شد طرح حاضر با اصلاحات مختصری در نما  و سایت پلان‌ و... در جلسه بعدی کمیته بررسی گردد.

پروژه بنفشه 2 واقع در فاز 3 شهر جدید اندیشه و قسمتی از پروژه احداث شده شهرک بنفشه می‌باشد. متراژ زمین باقیمانده 15700 مترمربع است که 100 درصد بهای زمین به شرکت عمران اندیشه پرداخت شده است. پروژه مرکز شهر اندیشه نیز واقع در فاز 4 اندیشه و دارای 40 هکتار زمین با کاربری‌های مختلف می‌باشد، متراژ زیربنای قابل ساخت برابر 484125 مترمربع با کاربری‌های مسکونی، تجاری، اداری، مذهبی، تفریحی و ... می‌باشد که ساخت 300.000 متر مربع زیر بنا در قالب 1100 واحد مسکونی و 100 واحد تجاری در قالب مشارکت با شرکت عمران شهر جدید اندیشه در حال پیگیری است.

 

بررسی طرح‌ پیشنهادی  شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب

دو طرح پیشنهادی بعدی که در کمیته معماری بررسی و ارزیابی گردید، قطعات«75،74» و«77، 76»، پروژه ستاره کیش متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب بود. که بعد از ارائه توضیحات کامل موسوی، و راستین از مدیران این شرکت و شفیعی، مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن، طراح این پروژه و نظرات کارشناسی اعضای کمیته مقرر گردید، با اصلاح طرح جهت بهره‌مندی مناسب از پشت بام پروژه و ... طرح فوق جهت اجرا به شرکت  سرمایه‌گذاری مسکن جنوب ارائه گردد.

قطعات 76 و 77 پروژه ستاره کیش  با مساحت 8323 متر مربع در دو بلوک 12 و 15 طبقه و 189 واحد مسکونی احداث خواهد شد و قطعات 75 و 74 پروژه ستاره کیش نیز در دو بلوک است که بلوک 74 با مساحت 4166 متر مربع در 14 طبقه و 102 واحد مسکونی می‌باشد. و بلوک 75 نیز با مساحت 4191 متر مربع در 15 طبقه و 84 واحد مسکونی احداث خواهد شد.


دوازدهمین جلسه کمیته معماری 29 بهمن 97

۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید