مجمع سالانه شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند تشکیل شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند با نماد «ثالوند» از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند، منتهی به 31 شهریور ماه 1397 در روز یکشنبه 30 دی ماه امسال با مشارکت بیش از 84 درصد از سهامداران در دفتر آن شرکت در اراک تشکیل شد

مجمع الوند سال 97 .

 ترکیب هیأت رئیسه مجمع را «روزبه ظهیری هاشمی» به عنوان رئیس مجمع، «محمدمهدی نادری نورعینی» به عنوان ناظر اول «مسلم صالحی»به عنوان ناظر دوم، و «ابوالفضل محمودی» به عنوان منشی تشکیل دادند.

حمیدرضا زمرد، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند در این جلسه گزارش فعالیت هیأت مدیره را برای سهامداران ارائه و فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت را برای سهامداران و اصحاب رسانه تشریح نمود.

پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی شرکت به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید. و مقرر شد از محل سود سال مالی منتهی به 31 شهر ماه 1397 به ازای هر سهم مبلغ 144 ریال بین سهامداران تقسیم گردد. همچنین سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه کثیر الانتشار دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شدند. و شرکت‌گروه سرمایه‌گذاری مسکن، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز، شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن، شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن و شرکت پارس مسکن سامان نیز به عنوان اعضای حقوقی هیات مدیره شرکت برای 2 سال تعیین گردیدند.

مجمع الوند سال 97

 

۱ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید