بازدید مدیر عامل از پروژه‌های شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در سلسله بازدید‌های خود از شرکت‌های تابعه، به همراه معاونین خود به شیراز سفر نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن؛ روزبه ‌ظهیری هاشمی، مدیر عامل شرکت، چهارشنبه 11 شهریور ماه 97 به همراه معاونین و مدیر مجامع و امور شرکت‌های خود در یک سفر یک‌روزه، از پروژه‌های شهر شیراز بازدید و مسائل کلیدی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب را مورد بررسی قرار دادند. ظهیری در این سفر بعد از بازدید از پروژه‌های فعلی، در ارتباط با وضعیت مالی، تولید و بازاریابی و فروش این شرکت راهنمایی‌ها و دستورات لازم را صادر و سیاست‌های کاری جدید را جهت رسیدن به اهداف تعیین شده به مدیر عامل این شرکت ابلاغ کرد.

بازدید مدیر عامل از شیراز مهر 97

در این بازدید فرزین، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب به همراه معاونین و مدیران خود حضور داشتند و اقدامات انجام شده و آتی شرکت را به استحضار مدیر عامل و معاونین رساندند.

بازدید ویژه از پروژه سایه، دراک، مثلت، شهرک صدرا و بازدید از زمین‌های پیشنهادی

ظهیری و تیم همراه در بدو ورود به شهر شیراز با حضور در محل پروژه سایه، از تمامی طبقات و بلوک‌های زون یک و دو این پروژه و بلوک‌های قدیمی احداثی بازدید میدانی به عمل آوردند. که در این بازدید تفاوت‌های بلوک‌های جدید و قدیم و اصلاحات انجام شده به منظور افزایش کیفیت و بازارپذیری پروژه مورد بررسی و مقایسه قرارگرفت و تحولات جدید در عرصه معماری، نما و معماری در بلوک‌های جدید با تقدیر ظهیری از تیم شرکت جنوب همراه شد.

از موضوعاتی که در این پروژه مورد توجه مدیر عامل واقع شد، راه‌اندازی دفتر فروش در پروژه بود، که با نظرات تکمیلی مدیر عامل گروه، مقرر شد الزامات مورد تاکید ایشان در این دفتر تهیه و نصب گردد.

پس از بازدید از پروژه سایه و سایر پروژه‌های قدیمی شرکت در این منطقه و انبار شرکت، با حضور در پروژه مسکونی دراک به طور ویژه از بلوک‌های قدیمی و بلوک جدید این پروژه (مجتمع مسکونی مثلث) بازدید به عمل آمد و پیمان‌کار این پروژه توضیحات کاملی از تکنولوژی استفاده شده در این پروژه را برای حاضرین ارائه نمود.

ظهیری و همراهان در ادامه این بازدید با حضور در شهر جدید صدرا که در منطقه شمال غرب شهر شیراز قرار دارد، از پروژه در حال تعریف شرکت در این منطقه بازدید کردند. این پروژه در زمینی به مساحت 86 هکتار متعلق به شرکت عمران شهر جدید صدرا می‌باشد که اخیرا در تفاهم‌نامه مشترک با این شرکت جهت آماده‌سازی و مشارکت تفاهم‌نامه همکاری منعقد گردیده است.

همچنین در ادامه، مدیر عامل گروه و همراهان از زمین 4 هکتاری دیگری به نام آفتاب در نزدیکی سایت 86 هکتاری صدرا بازدید به عمل آوردند. قرار است این دو زمین پس از اخذ مشاورین با صلاحیت در خصوص طرح تفصیلی و نهایی‌سازی مشخصات شهر‌سازی و بارگذاری مناسب در این منطقه، متناسب با حجم تقاضا و بازار منطقه، مطالعات لازم انجام گیرد و تجربیات موفق گروه سرمایه‌گذاری مسکن در دهه‌های هفتاد و هشتاد در موضوع انبوه‌سازی مجدد با امضای قرارداد تکرار گردد.

پس از این بازدید، ظهیری به اتفاق تیم همراه در خارج از محدوده شهر شیراز از یک پروژه 65 هکتاری متعلق به شرکت عمران شهر جدید در شهرک ویلایی در جاده یاسوج به شیراز بازدید کردند. این پروژه در پی درخواست‌های متعدد مشتریان قدیمی و ساکنین شهر از پروژه‌های ویلایی و باغ ویلا، در حال بررسی توسط شرکت است.

در مسیر بازگشت به شیراز، از زمین پروژه بهشتی نیز بازدید به عمل آمد. این پروژه با مالکیت شخصی جهت مشارکت به شرکت پیشنهاد گردیده است که مراحل ابتدایی و مطالعات این پروژه جهت طرح در هیات مدیره و و مراحل بعدی در حال انجام می‌باشد.

بازدید مدیر عامل از شیراز مهر 97

بررسی عملکرد 12  ماهه شرکت

پس از اتمام بازدیدها، جلسه بررسی عملکرد 12 ماهه شرکت با بررسی حوزه‌های تولید و فروش و بررسی میزان تحقق بودجه در دفتر شرکت با حضور معاونین هلدینگ و معاونین و مدیران شرکت جنوب برگزار شد و
 برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تحقق اهداف مصوب بر اساس بودجه سال مالی آتی و اقدامات لازم جهت توسعه فعالیت‌ها و مقابله با مشکلات اجرایی به شرکت ابلاغ گردید.

در ابتدای جلسه، معاونین فنی و اجرایی، برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار و مالی و اداری شرکت جنوب با ارائه توضیحات لازم، جزئیات وضعیت فعلی شرکت را به اطلاع تیم هلدینگ رساندند. همچنین مدیران شعب کیش و کرمان نیز به تفصیل توضیحاتی را در خصوص پروژه‌های تعریف شده و در حال بررسی در حوزه جغرافیایی فعالیت خود ارائه نمودند.

در این جلسه که حدود 5 ساعت به طول انجامید، مصوبات قبلی جلسات بررسی عملکرد و نیز مصوبات کمیته برنامه و بودجه هلدینگ مورد بررسی قرار گرفت و نتایج اقدامات انجام شده توسط شرکت جنوب نیز ارزیابی و راهکارهای جدید به ایشان ارائه گردید از جمله نکات مورد نظر و تاکید شده شامل حداکثر استفاده از انتقال تسهیلات مشارکت مدنی به خریداران، اخذ تسهیلات برای پروژه راین، تعیین تکلیف پروژه مشارکتی نصر سیرجان، پیگیری مسائل حقوقی پروژه هشت بهشت اهواز و تعیین تکلیف داوری با شرکت دژ بتن در این پروژه بود.

استفاده از تکنولوژی‌های نوین

فرزین، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در این بازدید گفت: «با تاکیدات فراوان گروه بر استفاده از تکنولوژی‌های نوین در ساخت، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب در سال گذشته آموزش و راه‌اندازی BIM را در دستور کار خود قرار داد و با استفاده از مدرسین مجرب و آموزش نرم‌افزارهای مختلف هم اکنون در لایه‌های پنج و شش این نرم افزار در حال یکپارچه سازی سوژه طراحی در دفتر فنی و مشاور طراحی، دفتر اجرایی و مدیریت کارگاه است. وی افزود: بر این اساس، به طور نمونه پروژه راین به طور کامل در بستر BIM طراحی گردیده که متعاقبا می‌توان احجام برآورد شده و نقشه‌های کارگاهی را بر اساس این نرم افزار تهیه نمود. این موضوع با استقبال ظهیری مواجه شد و از شرکت سرمایه‌گذاری مسکن جنوب خواسته شد به طور دقیق و کامل در این عرصه فعالیت داشته باشد و تجربیات خود را به سایر شرکت‌های گروه انتقال دهد.

پس از پایان جلسات، مدیر عامل با تیم همراه از تبلیغات و نورپردازی در شب پروژه مثلث در ضلع جنوبی این پروژه بازدید به عمل آوردند. در این کار تبلیغی، شرکت با استفاده از ویدیو پروژکتور، سرور و یک لنز مخصوص برای نور پردازی، ضمن معرفی شرکت جنوب در یک فیلم، پروژه مثلث را نیز به طور ویژه معرفی می‌نماید.

 

گزارش تصویری

بازدید مدیر عامل از شیراز مهر 97

بازدید مدیر عامل از شیراز مهر 97

 

بازدید مدیر عامل از شیراز مهر 97

بازدید مدیر عامل از شیراز مهر 97

بازدید مدیر عامل از شیراز مهر 97

 



بازدید مدیر عامل از شیراز مهر 97
بازدید مدیر عامل از شیراز مهر 97

۱۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید