حضور مدیر عامل در جمع کارکنان شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق

امینی در مشهد مقدس در جلسه تقدیر از پرسنل پرتلاش شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، با اهدای لوح سپاس از آن‌ها قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به نقل از روابط عمومی سرمایه گذاری مسکن شمال شرق؛ در ابتدای این جلسه صمیمانه که روز پنچشنبه نهم آذر ماه 1396 در هتل هما در مشهد مقدس برگزار شد توتونچی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال شرق، ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به مدیر عامل گروه و هیات همراه، از زحمات کارکنان تشکر و بر ضرورت تلاش و کار بیشتر در فعالیت‌های سازمانی تاکید نمود.
🔸سپس محمدرضا امینی، مدیر عامل گروه ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان این شرکت و بررسی اجمالی فعالیت‌های صورت گرفته در سنوات گذشته بر مدیریت ریسک و اتخاذ اقدامات مقتضی در مدیریت کسب و کار و برنامه‌های سازمانی تاکید نمود. وی همچنین ابراز امیدواری کرد برای جذب نیروی بیشتر و کارآفرینی در آینده نزدیک و همراه با رشد و توسعه شرکت اقدام لازم صورت پذیرد.
🔸امینی در ادامه افزود هر سازمان باید عوامل کلیدی موفقیت خود را به خوبی بشناسد و با بکارگیری آن عوامل و همراستا کردن آنها با بازار و مقتضیات آن، مزیت رقابتی پایدار ایجاد نماید. وی گفت منابع انسانی رکنی مهم در رشد و توسعه هر سازمان می باشد که باید نگرش‌های جدید ترسیم و تسری یابند.
🔸مدیر عامل در ارتباط با شرایط کنونی بازار افزود در شرایط کنونی متناسب با تغییرات بازار، تحلیل و ارزیابی ریسک‌های کسب و کار الزامی است. و در بکارگیری ابزارهای مالی حتما باید ریسک این ابزارها مدیریت شود. و از سبد فعلی که محصولات تجاری بخش عمده‌ای از آن را تشکیل می دهد به سمت سبدی با غلبه محصولات مسکونی میان درآمدی حرکت کنیم.  و در حوزه فنی باید دوباره کاری ها به حداقل برسد و اضلاع مدیریت پروژه (زمان، کیفیت، هزینه) به خوبی و بصورت کارا مدیریت شود.
🔸امینی در ادامه با بیان این که باید نرخ سود رسانی را به گونه ای مدیریت نماییم که منافع ذی نفعان (سهام داران، کارکنان و بانک‌ها) بصورت متوازن مدیریت شود توضیحاتی بیان نمودند و خواستار تلاش در جهت رشد و ارتقا این مهم و شاخص‌های عملکردی شرکت شدند.
🔸در ادامه توتونچی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق با بیان توضیحاتی در خصوص اجرای طرح ارتقای علمی کارکنان با برگزاری دوره های مجازی آموزش زبان انگلیسی در جهت توانمند سازی مجموعه، ابراز امیدواری نمودن که این اقدامات در سطح کارکنان و خانواده ها باعث رشد و ارتقاء ایشان و عملکرد شرکت گردد. همچنین از کارکنان برتر در حوزه های مالی و فروش به واسطه مدیریت تسهیلات اخذ شده با حضور مدیر عامل محترم گروه تقدیر گردید.

حضور مدیر عامل در جمع کارکنان شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق

حضور مدیر عامل در جمع کارکنان شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق

حضور مدیر عامل در جمع کارکنان شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق  

حضور مدیر عامل در جمع کارکنان شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق  

 

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید