جلسه بررسی جریان نقدی پروژه های شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب

جلسه‌ی بررسی جریان نقدی پروژه‌های در دست اقدام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در تبریز با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت گروه برگزار گردید .

🔹به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری شمالغرب، در این جلسه که یکشنبه 23 مهرماه 1396 با حضور محمدرضا امینی، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن به همراه معاونین ایشان در محل دفتر مرکزی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در تبریز برگزار گردید با ارائه توضیحات یاسمی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب و دیگر مدیران آن شرکت، جریان نقدی پروژه های در دست اقدام و تعریف شده‌ی سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در بازه‌ی زمانی 5 ساله و راهبردهای منبعث از نتایج آن مورد بحث قرار گرفت .
جزئیات پلان اقتصادی و جریان نقدی پروژه‌های بافت فرسودۀ تبریز و همچنین شیوه‌ها و راهکارهای تامین منابع نیز از جمله مباحثی بود که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
🔹شایان ذکر است با توجه به این‌که شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب مقدمات اجرایی دو پروژه بزرگ را در شهر تبریز شامل (احیای بافت فرسوده و احداث شهرک سلامت) آغاز نموده است بر این اساس، جلسه مذکور  در راستای تامین مالی این پروژه‌ها‌ دائر گردیده است.
۲۵ مهر ۱۳۹۶ ۰۹:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید