70درصد واحدهای واجد شرایط مسکن مهر مجوز تسهیلات مکمل گرفتند

رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن گفت: از 105 هزار و 730 واحد مسکن مهر در فهرست اولیه که با هدف دریافت تسهیلات مکمل به این بانک معرفی شده اند، برای 73 هزار و 917 واحد مجوز صادر شده است.

به گزارش ایران اکونومیست؛ «ندا کسری کرمانشاهی» افزود: در یک هفته گذشته روزانه 333 فقره تسهیلات جدید 100 میلیون ریالی به طرح های واجد شرایط مسکن مهر پرداخت شده است.
کسری کرمانشاهی یادآوری کرد: هفته اول بهمن ماه امسال فرآیند پرداخت تسهیلات جدید (تسهیلات مکمل مسکن مهر) در نشست های مشترک بین مسوولان بانک مسکن و دفتر قائم مقام ویژه وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر، تهیه و تدوین شد.
به گفته وی، با اجرای این دستورالعمل در هفته دوم بهمن ماه تا یازدهم اسفندماه 105 هزار و 730 واحد مسکونی مهر از سوی مدیریت شعب در استان های مختلف برای پرداخت تسهیلات جدید به اداره کل تسهیلات بانک مسکن معرفی شدند که 62 هزار واحد مربوط به واحدهای مسکونی مهر شهر جدید پردیس بود.

**
روند دریافت تسهیلات مکمل
رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن اعلام کرد پیش خریدارانی که برای پرداخت تسهیلات مکمل مجوز می گیرند با دریافت معرفی نامه، موظف می شوند برای انجام امور ثبت رهنی و تکمیل مدارک ثبتی، به یکی از دفترخانه ها در شهر محل اقامت یا هر شهر دیگر از استان مربوط، مراجعه کنند.
وی گفت: از هفتم تا یازدهم بهمن ماه 17 هزار و 769 پیش خریدار مسکن مهر موفق شدند نامه دفترخانه را گرفتند و 2 هزار و 331 نفر از آنان، تسهیلات 100 میلیون ریالی را از بانک مسکن دریافت کردند.
این مسوول یادآوری کرد: همه فرآیندهای لازم برای پرداخت تسهیلات جدید مسکن مهر، متوجه بانک مسکن نیست؛ بلکه متناسب با سرعت معرفی طرح ها به بانک و مدارکی که پیش خریداران باید برای اخذ تسهیلات به بانک ارایه کنند، سرعت پرداخت تسهیلات بیشتر می شود.
چندی پیش مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد بر پایه پیش بینی ها، برای 399 هزار واحد در سراسر کشور تسهیلات 100 میلیون ریالی اضافی مسکن مهر پرداخت می شود.

 

۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ۱۱:۳۲
ایران اکونومیست |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید