توزیع سود 45 میلیارد ریالی در مجمع «سرمایه گذاری مسکن الوند»

شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن سود 45 میلیارد ریالی را در مجمع عمومی عادی سالانه منتهی به 31 شهریورماه 1395 میان سهامداران خود تقسیم کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن، این مجمع با مشارکت بیش از 91 درصد سهامداران شرکت، روز سه شنبه 21 دی ماه امسال در محل سالن اجتماعات ساختمان سرپرستی بانک مسکن اراک برگزار گردید.
ترکیب هیأت رئیسه مجمع شامل محمدرضا امینی به عنوان رئیس، محمدمهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول، مسلم صالحی به عنوان ناظر دوم و ابوالفضل محمودی به عنوان منشی بود
علیرضا نوربهشت، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود در این جلسه گزارش فعالیت هیأت مدیره را برای سهامداران و اصحاب رسانه ارائه و برنامه‌های این شرکت را برای ایشان تشریح نمود. پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی شرکت به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید. همچنین مقرر شد از محل سود محقق شده، به ازای هر سهم مبلغ 150 ریال به صورت نقدی بین سهامداران تقسیم شود.
در ادامه مجمع، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه کثیرالانتشار دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شدند. دستور جلسه بعدی، انتخاب اعضای هیأت مدیره بود که با تصویب مجمع،‌ اعضای حقوقی هیأت مدیره شرکت برای دو سال به شرح زیر انتخاب شدند:
شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی عام)
شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز (سهامی خاص)
شرکت مهندسین مشاور سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی خاص)
شرکت پارس مسکن سامان (سهامی خاص)
شرکت بازرگانی سرمایه‌گذاری مسکن (سهامی خاص)
شایان ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند یکی از شرکت‌های تابعه شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که با هدف احداث واحدهای مسکونی به صورت انبوه در سال 1369 به صورت شعبه تاسیس گردید و در دی‌ماه 1386 به نام شرکت پارس مسکن الوند (سهامی خاص) در استان‌های مرکزی، قم به فعالیت خود ادامه داد و در این سالیان احداث حدود 5350 واحد مسکونی با زیر بنای نزدیک به 560 هزار متر مربع مسکونی در اراک و پردیس اجرا  نموده است و 29318 متر مربع تجاری و 17230 متر مربع اداری (شامل پروژه‌های سرپرست بانک مسکن و نیز پروژه‌ تجاری خاتم و کوثر) و 3921 مترمربع آموزشی و خدماتی در قالب 35 پروزه در کارنامه خود دارد و در سال 1392 نام شرکت به سرمایه‌گذاری مسکن الوند تغییر یافته و در 23 دی‌ماه 1394 از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید و در فرابورس پذیرفته شد و اکنون از جمله شرکت‌های بورسی می‌باشد.
۲۲ دی ۱۳۹۵ ۱۴:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید