مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود تشکیل شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده‌رود برای سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 1395 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود، این مجمع در تاریخ پانزدهم دی ماه امسال با مشارکت بیش از 91 درصد سهامداران شرکت در سالن اجتماعات سرپرستی بانک مسکن اصفهان برگزار گردید. ترکیب هیأت رئیسه مجمع شامل محمدرضا امینی به عنوان رئیس، محمدمهدی نادری نورعینی به عنوان ناظر اول، مسلم صالحی به عنوان ناظر دوم و مجید سفاری به عنوان منشی بود.
علی مدرس هاشمی، مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود در این جلسه گزارش فعالیت هیأت مدیره را برای سهامداران ارائه و فعالیت‌ها و برنامه‌های این شرکت را برای سهامداران و اصحاب رسانه تشریح نمود. پس از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت‌های مالی شرکت به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید. همچنین مقرر شد از محل سود محقق شده، به ازای هر سهم مبلغ 66 ریال بین سهامداران تقسیم شود.
در ادامه مجمع، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه کثیر الانتشار دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت تعیین شدند. دستور جلسه بعدی، انتخاب اعضای هیأت مدیره بود که با تصویب مجمع،‌ اعضای حقوقی هیأت مدیره شرکت برای دو سال به شرح زیر انتخاب شدند:
شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن (سهامی عام)
شرکت سرمایه‌گذاری مسکن البرز (سهامی خاص)
شرکت مهندسین مشاور سرمایه گذاری مسکن (سهامی خاص)
شرکت پارس مسکن سامان ( سهامی خاص)
شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن (سهامی خاص)
شایان ذکر است شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود یکی از شرکت‌های تابعه گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌باشد که با ماهیت شعبه و مرکزیت اصفهان با تحت پوشش قرار دادن استان‌های اصفهان ، چهارمحال و بختیاری و یزد در سال 1369 تأسیس و از سال 1385 بصور مستقل به فعالیت خود ادامه داد. شرکت در سال 1393 به سهامی عام تبدیل و با نماد «ثرود» وارد بازار فرابورس شد که تاکنون 6700 واحد مسکونی، تجاری و اداری با زیر بنای بالغ بر 824000 متر مربع احداث و واگذار نموده است.

مجمع زاینده رود دیماه95
مجمع زاینده رود دیماه95

۱۸ دی ۱۳۹۵ ۱۰:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید