ساماندهی بافت های فرسوده

تاکید بر ساماندهی بافت های فرسوده در طرح تفصیلی جدید / افزایش صدور پروانه در بافت های فرسوده طی سال های اخیر

مدیر کل شهرسازی و طرح های شهری شهرداری تهران از افزایش صدور پروانه در بافت های فرسوده طی سال های اخیرخبر داد و گفت : در طرح تفصیلی جدید نیز بر لزوم توجه به بافت های فرسوده و ضرورت ساماندهی و احیای آن تاکید شده است .

مهندس مجید پاکساز در گفت و گو با خبرنگار " تهران سما " با اشاره به برنامه طرح تفصیلی جدید برای ساماندهی بافت های فرسوده گفت : در سال های گذشته اقدامات بسیار خوبی زمینه بافت های فرسوده انجام شده و افزایش چشمگیری در روند صدور پروانه ساخت در محدوده بافت های فرسوده وجود داشته است .

وی با تاکید بر تاثیر تسهیلات اعمال شده در زمینه بافت های فرسوده اظهار کرد : در طرح های توسعه شهری جدید، ساماندهی بافت های فرسوده، پیش بینی تجهیزات و تاسیسات شهری مورد نیاز و ارتقای کیفیت مدیریت شهری پیش بینی شده است .

مدیرکل شهرسازی و طرح های شهری شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت حمایت های مالی و فراهم کردن خدمات شهری در مناطق دارای بافت های فرسوده تصریح کرد : هرچند سیاست های تشویقی در این زمینه پیش بینی شده ، اما باید حمایت های مالی صورت گرفته و همچنین خدمات شهری مورد نیاز در مناطق فرسوده نیز در نظر گرفته شود تا انگیزه لازم برای استقرار جمعیت در این محدوده ها بالا رود .

به گفته وی طرح تفصیلی جدید بر این موضوع تاکید دارد تا با پیش بینی، ساماندهی و ارتقای خدمات در بافت های فرسوده، از جمله شبکه راه ها، فضای سبز و ... انگیزه ساخت و ساز در این محدوده بالا رود .

منبع : سامانه مدیریت ارتباطات شهرداری تهران

۲۷ فروردین ۱۳۹۱ ۱۰:۲۲
سامانه مدیریت ارتباطات شهرداری تهران |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید